Happy birthday to me...

Hej! Nu är det fem dagar kvar tills jag fyller år, jag har redan fått presenter från kusinerna och mormor & morfar. Jag fick en ryktlåda :) En handväska :) Och ett par örhängen :) Undrar vad jag får mer? Jag har ju bara önskat mig örhängen, ryktlåda, presentkort på hööks och kanske ett ridläger, men då vill jag vara med och välja själv! Jag undrar t.ex vad brorsan ger mig, han ger ju knappast ett ridläger för 1000 kronor :D Äh... Vi får väl se, jag bryr mig inte vad jag får, jag har ju redan allt...



Ryktlådan


Väskan



örhängerna


Från och med nu ska det va rim VARJE dag!!!

Ha det bäst, skaffa häst :D
SES!


Kommentarer
Postat av: moa bästis

jag<3väskan :)kanske lånar den nån gång vem vet!!?haha

2011-04-11 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0