Lördag den fjortonde=otur

Hej! Idag är det lördag den 14:de, min otursdag. Idag var det orienteringstävling och det gick INTE bra, jag missade ca 8 minuter (jättemycket i orientering.) det kändes som om man letade i flera timmar! Men tillslut hittade jag kontrollen och resten av banan gick jättebra, hade jag inte missat skulle jag ha kommit 2:a! :( nu kom jag sjua :((((( Men jag kom 2:a i gästrke cup (av de som komer från gästikland... det är en tävling mellan dem också! :))))))) Fick inte åka till Moa idag :( För jag ska på orientering klockan 9 imorgon, men åker förmodligen till henne efteråt om det går för henne!!!! =) LäNgTaR! :)

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

allt bra? :)

2011-05-24 @ 16:11:27
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0